شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

: قدرت آمریکا در جهان رو به افول است

  به نقل از پرس تی‌وی، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، جایگاه «رهبریت» آمریکا در جهان را رو به افول دانسته و آن را «فرصتی» برای تبدیل اتحادیۀ اروپا به «شریکی قابل‌اعتماد» در عرصۀ بین‌المللی عنوان کرده است.

 
وی به امکان سیاست خارجی غیرمنتظرۀ  آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ اشاره کرد و افزود: «اتحادیۀ اروپا می‌تواند به شریک اصلی روسیه،‌ هند و چین تبدیل شود.»

نظرات 2 + ارسال نظر
حکیم یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 20:55 http://www.payame-hagh.ir/

انشاء الله
البته بنا به خبرِ قرآن (( تلک الایام نداولها بین الناس ))
همیشه این دولتها ، بین اقشار و قومیتهای مختلف در حال گردش و انتقال خواهد بود
و تا جهان جهان است ، همیشه می بایست در مقابل موسی ، فرعونی نیز باشد..
فاعتبروا یا اولوالابصار

نوید شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 22:05 http://www.alborz1368.blogfa.com

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] بـــــه نــــام خــــــدا [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [لبخند] ســـــــــــــلـــــــااام [لبخند] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [بوسه] کــلــیـد بـهـشـت 1 [بوسه] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [لبخند] آپـــــــــــــ شـــــده [لبخند] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [گل] مـــنــــتـــظــرتـــــم [گل] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [خجالت] زودی بــــــــــیـــــــا [خجالت] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [بوسه] کــلــیـد بـهـشـت 1 [بوسه]♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.