شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

زیبایی های تهران

تصاویر هایی از زیبایی تهران    مساحت این شهر ۷۳۰ کیلومتر مربّع است.این شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای غرب آسیا و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیا است. شهر تهران، در شمال کشور ایران و جنوب دامنهٔ رشته‌کوه البرز واقع شده‌است. این شهر دارای یک شبکهٔ متراکم بزرگ‌راهی و چهار خطّ فعّال مترو است که فقط در بهار سال ۱۳۹۰، ۱۲۹ میلیون مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.


ناصر خسرو

تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران

موزه سینما در باغ فردوس

تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران


پارک ملت در شمال تهران

تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران

تئاتر شهر در تقاطع انقلاب و ولی عصر (عج)

تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران


تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران

برج پارس در بلوار آفریقا


تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران


برج میلاد


تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران

شهرک اکباتان در غرب تهران

تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران

پل طبیعت در پارک آب و آتش


تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران

سر درب باغ ملی


تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران

تونل توحید


تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران


بازار تهران


تصاویر زیبا از جنوب تا شمال تهران

میدان آرژانتین

 

نظرات 4 + ارسال نظر
جواد شنبه 4 مهر 1394 ساعت 22:09

گل من گریه مکن
که در اینه ی اشک تو غم من پیداست
قطره ی اشک تو داند که غم من دریاست
گل من گریه مکن
سخن از اشک مخواه
که سکوتت گویاست
از نگه کردنت احوال تو را می دانم
دل غربت زده ات
بی نوایی تنهاست
من و تو می دانیم
چه غمی در دل ماست
گل من گریه مکن
اشک تو صاعقه است
تو به هر شعله ی چشمان ترم می سوزی
بیش از این گریه مکن
که بدین غمزدگی بیشترم می سوزی
من چو مرغ قفسم
تو در این کنج قفس بال و پرم می سوزی
گل ن گریه مکن
که در ایینه ی اشک تو غم من پیداست
فطره ی اشک تو داند که غم من دریاست
دل به امید ببند
نا امیدی کفرست
چشم ما بر فرداست
ز تبسم مگریز
در دندان تو در غنچه ی لب زیباست
گل من گریه مکن
مهدی سهیلی

جواد شنبه 4 مهر 1394 ساعت 22:09

زیادی خوب بودن خوب نیست
زیادی که خوب باشی دیده نمیشوی
میشوی مثل شیشه ای تمیز
کسی شیشه ی تمیز را نمیبیند
همه به جای شیشه ، منظره ی بیرون را میبینند
ولی وقتی شیشه کمی بخار بگیرد
وقتی کمی منظره ی بیرون را بد نشان دهد
همه آنرا میبینند
همه سعی میکنند تمیزش کنند
زیادی خوب بودن خوب نیست
زیادی که خوب باشی شکننده تر میشوی
با هر قدرناشناسی دلت ترک بر میدارد
میشکند
تکه های شکسته را در دستانت میگیری
نگاه میکنی به نتیجه ی زیادی خوب بودنت
زیادی خوب بودن خوب نیست
زیادی که خوب باشی به زیادی خوب بودنت عادت میکنند
آنوقت کافیست کمی بد شوی
همه گمان میکنند زیادی بدی ...
و ﺧﺴﺮﻭ ﺷﮑﯿﺒﺎﯾﯽ ﭼﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﮔﻔﺖ:
کاش میشد...
آدمی، گاهی...
فقط گاهی!!!
به اندازه نیاز بمیرد...
بعد بلند شود...
آهسته آهسته...
خاک هایش را بتکاند...!
اگر ...
دلش خواست!!
برگردد به
زندگی...
دلش نخواست
بخوابد تا ابد...

سیمین بهبهانی

جواد شنبه 4 مهر 1394 ساعت 22:08

وقتــی دعــا میکنـــی،
دعـــای تـــو از ایــن جهـــان خـارج میـشـود و بـه جـایـی میــرود کـه هیــچ زمــانــی نیستــــ .
دعـایـت بـه قبــل از پیـدایـش عـالــم مــیرود.
دعـایـت بـه آنجا که دارند تقــدیـرت را مینویسند میرود.
و تقدیر نویس مهـــربـان عالـــم تقدیرت را با توجه به دعـایت مینویسد.

✔️و چقدر مولانا قشنگ میگه:
گر در طلب گوهر کانی، کانی / گر در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی، دانی / هر چیز که در جستن آنی، آنی

انا کلب الرقیه چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 16:37 http://mahdiww78.blogfa.com/

انشاءالله بتونید از امروز
روز بخشش گناهان
روزحرکت کاروان عشق به سمت مصلخ گاه کربلا
روز دعای عرفه
بهترین استفاده رو بکنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.