شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

طویله ای به نام اسرائیل

افسران - طویله ای به نام اسرائیل

نظرات 6 + ارسال نظر
جلای دل یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 18:07

سام به به چقدرپست جدیدگذاشتی

نوید شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 02:14 http://alborz1368.blogfa.com

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] بـــــه نــــام خــــــدا [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [لبخند] ســـــــــــــلـــــــااام [لبخند] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [بوسه] کــلــیـد بـهـشـت 1 [بوسه] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [لبخند] آپـــــــــــــ شـــــده [لبخند] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [گل] مـــنــــتـــظــرتـــــم [گل] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [خجالت] زودی بــــــــــیـــــــا [خجالت] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [قلب] خدا دوستت دارم. [قلب] ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ [بوسه] کــلــیـد بـهـشـت 1 [بوسه]♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

نوید شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 00:09 http://alborz1368.blogfa.com

سلام محتاجیم به دعاااا

ازلشکر72خراسان پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 18:33

ناراحتم از شما دکترعباسی را ازاد کنید وگرنه در زمره یزیدیانید
ابروی ماراهم شما بردید

سلام
شما آدرس نزاشتین !!! در هر صورت مشکلی نیست اخبار متفاوته و علت اصلی ارتش نیست.
لشکر72؟؟؟؟؟؟

منتظـر المهــدی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 16:24 http://entezar1997.blogfa.com/

بانویم معصومه علیهاالسلام !

میلادت، نور به چشم‏ها می‏پاشد و سرور به دل‏ها؛

و رایحه بهشتی‏ات، مشام دل را با عطر خوش حضور می‏نوازد؛

میلادت مبارک!

داداش ارابست سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 23:07 http://arabst.blogfa.com

لایک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.