شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

یـاد شهـدا بخـیـــــر

بسـمــ رب الشــهــدا

◄یاد #شهید بابایی بخیر که طلاهای همسرش رو فروخت و به سربازان و افسران متاهل داد و گفت گرانی شده و خرج زندگی سخت.

◄یاد #شهید حاج حسین خرازی بخیر که قمقمه آبش را در حالی که خودش تشنه بود به همرزمانش داد و خودش سنگ در دهانش گذاشت تا کامش از تشنگی به هم نچسبه.

◄یاد #شهید مهدی باکری بخیر که انباردار به مسئولش گفت میشه این رزمنده رو به من تحویل بدی چون مثل سه تا کارگر کار میکنه! رفتم جلو دیدم فرمانده لشکر آقا مهدی باکریه که صورتشو پوشونده کسی اونو نشناسه و گفت چیزی به انباردار نگو!

■ آره یاد خیــلی از شـهـــدا بـخـیــر که خیلـی چیــزا بـه مـا یـاد دادند...

 کـه بـدون چشـم داشت و تـلافـی ، کـمـک کنیـم و بفهمــیـم اگـه کـاری میکـنـیـم فقـط واسـه رضــای خـدا بــاشـه و هــر چیـزی رو بـه دیـد خـودمـون تفـسـیـر نکـنـیـمـ ...

! نمیدونم الان برای رد شدن و رسیدن به دنیا داریم پا روی خون کدام شهیدمیزاریم !

▐خــدا بهـمـون رحـم کنـه کـه قـدر ایـن نعـمـت هـارو نمـیـدونیـم ▐

عکس و متن از قرارگاه آسمانی شهیدعلیرضاحجتی 


نظرات 1 + ارسال نظر
سردار زمان چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 14:25 http://sardarezaman.blogfa.com

همواره تلاش میکنم ,
حتی اگر به خواسته ام نرسم ناامید نمیشوم
و راه های دیگر را امتحان میکنم.
ایمان دارم اگر به صلاحم باشد...
به لطف خدا به هدفم خواهم رسید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.