شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

پایگاهای نظامی امریکا اطراف ایران

افسران - پایگاهای نظامی امریکا اطراف ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبانه شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 13:06 http://imanmadyum.blogfa.com

حسرت ِ دیدن ِ گنبد ِ طلا حرمت داره مثل ِ بغض ِ کهنه به دلم چنگ میزنه
اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم
غم ِ غربت ِ یه دنیا روی ِ شونه ی ِ منه
اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم همه ی ِ جهان فقط قد ِ یه زندونه برام
من که عمر ِ هوایی یه بار دیدنتم
بگو پس کی نوبت ِ.من میشه پابوست بیام؟!
.
.
.
میدونم پاتوق ِ هرچی دلشکسته ست
حرمه ِ
هرکی از غربت ِ این زمونه خسته ست
حرمه ِ
هرکی از دنیا بریده این روزا
سمت ِ توئه
هرکی هرچی که دره به روش بسته ست
حرمه ِ
.
.
.
میدونم پاتوق ِ هرچی دلشکسته ست
حرمه ِ
هرکی از غربت ِ این زمونه خسته ست
حرمه
هرکی از دنیا بریده این روزا
سمت ِ توئه
هرکی هرچی که دره به روش بسته ست

حرمه


ولادت اقا علی بن موسی الرضا بر شیعیان مبارک ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.