شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

یک میز که در سه کشور قرار دارد +عکس

یک میز که در سه کشور قرار دارد +عکس

 این میز روی مرز سه کشور قرار گرفته است که افرادی که روی آن با هم قهوه می‌خورند، هر کدام به طور همزمان می‌توانند در این کشورها باشند. تصویر این میز را ببینید که روی مرز سه کشور اسلواکی، مجارستان و اتریش است.


یک میز که در سه کشور قرار دارد +عکس



نظرات 2 + ارسال نظر
مهرانه شنبه 1 مهر 1396 ساعت 17:16 http://dosekemohabat.blogfa.com

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم):

من احب الحسن و الحسین احببته و من احببته احبه الله و ادخله جنات النعیم و من ابعضهما او بغى علیهما ابغضته و من ابغضته ابغضه الله و ادخله جهنم و له عذاب مقیم

من دوستدار حسن و حسین را دوست دارم و کسى را که من دوست بدارم ، خداوند او را دوست داشته و به باغهاى نعمت در بهشت وارد کند و دشمن کینه توز و سرکش بر آندو را دشمن دارم و کسى را که من دشمنش دارم ، خداوند او را به جهنم داخل کند و براى او عذابى پایدار خواهد بود.

فرا رسیدن ماه عزای اهلبیت بر دوستداران سالار شهیدان تسلیت باد

لاله پرپر چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 17:25 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

ارباب صدای قدمت می آید
هنگامه اوج ماتمت می آید
ما در تب داغ و غم تو میسوزیم
یک روز درگر محرمت می آید.
صلی الله علی الباکین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.