شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

هیچ کاره بود که نشان خدمت و 50 سکه طلا جایزه گرفت؟

اخبارویژه


اگر چنان که برخی مدیران دولتی می‌گویند درّی‌اصفهانی (جاسوس دستگیرشده) هیچ‌ کاره بود، چرا به او نشان خدمت داده‌اند؟
نظرات 1 + ارسال نظر
علی.........ali یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 18:55 http://donyababa.blogfa.com

سلام و عرض ادب به استاد ارجمند و مرادم حاج جاد اقای گل
اینکه چطوری شناختم بقول بچه ها دل و میل و قلب
اما منم بعد از بلاکف که خراب شد رفتم میهن بلاک و بلاک اسکای ولی دگر شور و اشتیاق اینجا را نداشتم و کل سال 95 که اصلا نبوم و قبلش همچنین پراکنده
سرتونو درد نمی اورم دیشب بطور اتفاقی جواب کامنت ی دوست رو اومدم بدم وقتی به وب ایشان رفتم ی جورایی احساس میکردم شما باشی با توجه به نام شمیم دل برای وبلاک و نام نویستده برای مطالب همچنین پستها دیدم شمایی
خدا میدونه بی نهایت خوشحال شدم و هم اکنون هم که پیام شما بدستم رسید سر از پا نمی شاختم
خیلی دوستتون دارم انشالله می بینمتون من هم خاکپای ره مجاوران و مسافران هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.