شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

امیر خانزادی ماموریت کلاه سبزها در سانچی را تشریح کرد



امیر خانزادی ماموریت کلاه سبزها در سانچی را تشریح کرد امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه نفتکش ایرانی سانچی و اقدامات انجام شده در این باره گفت: این حادثه بیش از ۸۰۰۰ مایل دورتر از مرزهای دریایی کشورمان اتفاق افتاد. در روزهای اول مشاهده کردیم با وجود اینکه بخشی از شناور دچار حریق نبود و به زعم ما، امکان حضور بر روی کشتی برای امداد و نجات وجود داشت، اما اقدامی در این باره انجام نشد و من تصور کردم شاید جرأت رفتن بر روی کشتی وجود ندارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ایستاده جمعه 29 دی 1396 ساعت 20:49 http://yamahdi97.blogfa.com/

خانه ی تو کجاست که از هر که نشانت را میپرسم به آن سو اشاره می کند
این تقصیر تو نیست ...
این منم که راه آسمان را گم کرده ام ...

سلام دوست عزیز پست جدید گذاشتم لطف می کنید اگه سر بزنید.

گل سرخ چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 08:57 http://javad3535.blogfa.com

سلام [گل]

با سپردن همه چیز
به دستان گرم خدا،
خودمان را برای
روزهای بهتر آماده کنیم
آنوقت،
زیباتر از همیشه
نفس میکشیم
زیباتر از همیشه میبینیم
و بهتر از همیشه زندگی میکنیم

[گل]در پناه خدا[گل]

مرمر سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 20:37 http://loveyou81.blogfa.com

خدایا !
خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم
(با این همه گناه ومعصیت)
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی
(با آن همه لطف ورحمت)
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تومی خواهی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.