شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی
شمیم دل

شمیم دل

مطالب اجتماعی ، سیاسی ، نظامی

آخرین وضعیت ساخت ناوشکن دماوند و ناو اطلاعاتی شیراز



خانزادی

فرمانده نیروی دریایی ارتش به سوالات مختلفی درباره علت وقوع سانحه برای ناوشکن دماوند و آخرین وضعیت تعمیرات آن، ساخت ناواطلاعاتی شیراز و ناو آموزشی خلیج فارس و . . . پاسخ داد.

بیشتر بخوانید:زیردریایی فاتح ۲ را هم می‌سازیم

 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تا پیش از انقلاب صرفا یک نیروی دریایی ساحلی بود و توان حضور در آب‌های بین‌المللی و دریاهای آزاد را نداشت. اما پس از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس، نیروی دریایی تجربیاتی بدست آورد که موجب شد نداجا از یک نیروی دریایی ساحلی به یک نیروی دریایی اثرگذار با توان حضور در آب‌های آزاد جهان و دریانوردی‌های بلند مدت تبدیل شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
باغبان... یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 19:37 http://tarig.blogfa.com/

هر که مرا طلب کند مرا می یابد
2مرا می شناسد

3مرا دوست می دارد

4هر کس که من خدا را دوست بدارد عاشق من می شود

5هر کس که عاشق من شود من خدا عاشقش می شوم

6هر کس که من خدا عاشقش شوم می کشمش<تفسیر شهادت>

7هر کس که من او را بکشم دیه اش بر گردن من است

8هر کس که من او را بکشم و دیه اش بر گردن من است خودم دیه اش می شوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.